SDefneA Merhabalar kızlar gaz yapan yiyecek ve içecekler neler az çok biliyorum ama emin olmak istiyorum yardımcı olur musunuz 🌸
TalentedMom SDefneA mercimek,gazlı içecekler,süt,lahana,brokoli aklıma gelenler bunlsr her yemeğin içine mutlaka kimyon kat rezene ve kimyon çayı da tüketebilirsin aklıma gelenler bunlar
duygukoc SDefneA yeni doğum yaptım emziriyorum sütlü mesquik yedim 2 gün önce acayip derecede gaz yaptı hala gazım var bayağı karın ağrı yaşıyorum bebeğimede gaz yaptı
Gaaak SDefneA bebeğinde gaz olacaksa hiçbirini tüketmesen de oluyor canım. Bir de bebekten bebeğe değişiyor sanırım mesela ben bulgur kavun çikolata tükettim onlar hiç gaz yapmadı. Ama gaz yapan hiç bir yiyecek tüketmediğim günlerdeyde gazdan çıldırdığı oldu.🤷🏼♀️
Deletedmom420 mnnakanne helvamı bildigimiz tahin helvasiysa süt yaptigi icin ben çok yedim bisey olmadı tam tersi sütümü çogalttı patlıcanıda ilk defa duydm 🤔
mnnakanne Teomanannesi yok onları hiç duymadım ama ben hepsini yiyorum oglum bir aylıkkn başladm yemeye
Deletedmom420 SDefneA kuru ve taze fasulye mecimek lahana çikolata yaprak sarma nohut buğday karpuz kavun salatalık brokoli süt karnabahar acı biber yogurtta gaz yapıyor diye ilk aylar önerlmiyor ben internette okumuştum birde çikolata gaz yapiyor deniliyor ama ben yiyorum bi sorun olmadi ama yaprak sarması çok gaz yapıyor kesin bilmeyerek yemiştm mafoldu çock hastaneye gdecektm az daha sütte içiyordum şeker katıp süt olsn die ama snradan duydum o da gaz yapiyormus biraktm bu arada bol bol tahin helvası ye süt yapar
mnnakanne Deletedmom420 ben öyle biliyorum helva feln yemedim ama patlıcanı yedim digerlerinide yiyorum bi skntı olmuyo
Deletedmom420 mnnakanne bilmem ben bebege süt olsun diye yiyorum hergün bi sorun olmadı bizim burda dogum yapan kadınlara hemen helva alınır süt yapması için