gizemylmz Merhaba kızlar 12 gün önce sezeryan doğum yaptım dikiş olmadı yapıştırıldı kesilen bölgede büyük sert bir şişlik var önce kesik olan bölgede değildi ama iki gündür kesiğin olduğu yere gelmiş, normal mi sezeryan yapan herkeste oldu mu acaba
LadyMarmalade gizemylmz bende şişlik olmadı bilgim yok üstte kalsın ama enfk. kapmış olabilir mi ki o durumda şişiyor diye biliyorum
MerveC gizemylmz bende normal dikiş hafif dikiş üzerinde sertlik vardı ama öyle aşırı bir şişme olmamıştı doktorunuzla görüşün bence
Dilek94 gizemylmz benimde o şekilde olmuştu ödem yapmıştı orası göbeğiniz katlıysa orasına baskı yapıyorsa ondan olabilir temiz kuru tutun göbeğiniz indikçe rahatlicaktır
mnnakanne gizemylmz bende olmdı öyle bişy ama enfeksiyondan oluyo diye biliyorum doktorum şişlik kızarıklık olursa gel demişti
Perihann Bende 2.5 au oldu dikis yerim hala sert nedenini bilmiyorum bebege bakicak kimsem yok hastaneye gidemiyorum o yüzden normal mi acaba. Bu arada sislik normal zamanla geçiyor merak etmeyin kendiniz cok yorduysaniz ondan olur firsat buldukça dinlenim bebeginizi emzirirkende ustte tutmaya çalışın yaraniza baski yapmasın
gmz1991 Ozgeruya dikişin üst bölgesinde sertlik ve şişlik var özellikle sağda fazla? Sizinde mi bu şekildeydi ne kadar sürede gecti? Çok moralimi bozuyo geçer inşallah benim de
Ozgeruya gmz1991 daha çok yeni zamanla geçer merak etmeyin akıntı falan yoksa. 1 seneyi buldu benim şuan belli belirsiz estetik dikişmi sizin