Merhaba güzel anneler. Doğum sonrası analık izni bittikten sonra 2 ay yarım çalışma dışında birde okul çağına kadar yarım gün çalışma ile ilgili birşeyler duydum ama net olarak bilgi alamıyorum 170 ten. Aranızda özel sektörde bu şekilde çalışan var mı bilgilendirebilir misiniz acaba ne zaman başvurmamız gerekiyor işe başlasak bile yarım gün çalışma hakkımız devam ediyor mu. diğer merak eden anneler için de yol gösterici olarak yazabilirseniz sevinirim 🤗