Gzmczr 1 ay 4 günlük bebeğim var. Yaklaşık 1 haftadır aşırı kusma uyusuzluk ağlama krizleri oluyor. Doktora götürüyorum her şey normal deniliyor ama aklım hep onda bana hiç normal gelmiyor en uzun uykusu yarım saat emerken dahi kusuyor olur olmaz ağlama krizlerine giriyor sakinleştirmek çok zor oluyor var mı bu durumu yaşayan
Smy16 Gzmczr bende şuan aynı durumu yaşıyorum kusmamız çok fazla yok ama digerleri aynı ben atak dönemi diye umuyorum inşallah bian önce geçer
Neaby Gzmczr oğlumda 1 ay 5 günlük emerken kusuyor uyurken kusuyor ve sürekli ağlıyor reflü yatagida bir işe yaramıyor maalsef her an tetikte bekliyoruz bogazindada kalıyor birazz daha büyüsün geçer diyolar öyle umuyorum
Nas1985 Gzmczr Canim bebegin kolik bebek ondan huzursuz benim ikizlerimde kolik sakinlesmesi icin telefondan anne karninda sesler var onlari ac sakinlesir kusmada normal belli bir zaman sonra gecer
Selin39 Gzmczr canım emerken ve uyurken sürekli kusuyor diyorsun bunun başka tıbbi tanımı yokki.. ya hekimini değiştir yada son bir kez daha danış
melasya Gzmczr yenidogan reflusu deniyo 6 aya kadar bebeklerin mide kapakciklari olmadigi icin ictiklrri geri kaciyo siskinlik gaz oksuruk kusma yapiyo.gelisimi iyi ise dr lar kilo almasinda sorun olmadikca ilac vermiyo eger reflu iseniz tabi
Gzmczr Nas1985 evet kolik olduğunu doktorumuz söyledi süpürge sesi vs açıyorum ama onlar bile bir süre idare ediyo sonra birden çığlıkla ağlamaya başlıyor
Nas1985 Gzmczr Belli saatleri oluyo canim onlarin mesela benim aksam 7gibi basliyo ikizlerim ben konusup sakinlestiriyorum kucagimda sonrada ac ise doyuruyorum
ilkgozagrimmmm Gzmczr benimde böyle canım doktor kilo alımı iyiyse problem yok diyor. uyumadığı için huzursuz oluyorum kustuğu için ayrıca uyumadan hep beklemek istiyorum tıkanacak diye korkudan . Kolik müziklerini açsamda krizi tutunca hiçbiri fayda etmiyor
Seyrif Gzmczr Bebeğiniz bence reflü olmuş reflü yatakları var eğimli onlardan kullandım ben, ağlıyo diye sürekli meme vermeyin o da reflüyü tetikler saatli verin,Bir de kolik bir bebeğiniz var belli birazcık sabredeceksiniz geçecek inşallah