Filizderit Arkadaslar 8 gun oldı dogum ypalı sutum var ama bazen tas gıbı oluyor goguslerım pompa harıc bunun bır caresı varmı emzırmeye de korkuyorum oyle olunca acı verıyor sız neler yapıyorsunuz cok karıncalanıyorlar ne zman gecer bunlar ya
Fatmaferikk Filizderit bende aynı sorunu yaşadım silikon göğüs ucu aldin onunla emziriyorum hem acitmiyo hemde taş gibi olmasi ortadan kalkuyo
Gmzdgs Filizderit 2 bilemedin 3 ayda düzelir sık sık sağ yoksa mastit olursun cnm emzirmek ver sağmaktan baska caren yok boşaltman lazm memeyi
YABANGULUM Filizderit merhaba, sık emdirin süt birikmesin bir de ben duş alırım sıcak iyi geliyor ve göğsüme ılık havlu koyunca rahatlarım. Geçmiş olsun
Filizderit Fatmaferikk ya ılk kızımda kullandık onları ve bıberonla verdım 2 ay sonra sutum kesılmıstı sımdı kullanmak ıstemıyorum oyle seylerı esımde ıstemıyor ne pompa ne baska bırsey ne yapacam bılmıyorum artık
Filizderit Gmzdgs oyle yapmaya calısıyorumda ama ılk emzırdıgım de acıyo sonra alısıyorum ama her seferınde oyle acı oluyor
Gmzdgs Filizderit biraz sağıp sonra emzir bnde emzirirken diğer göğsüm sancılanıyo süt salgılamaya sinyalinden dye düşünüyorum dolu oldugu için bebeğin tutmasına zor olur meme ucunu hemde sütün birden gelince kolay tutamaz bazen kızımın da genizine kacıyo öksüryo dolu oldugunda