Çok büyük hevesle baby boroosh kanguru aldım, ayarları var yenidoğandan itibaren kullanılıyor ancak kullanamadım. Çünkü ne zaman takmaya çalışsam emmek istiyor. Kafasını, burnunu göğsüme vurmaya başlıyor, sonra da ağlıyor kıyamıyorum ben de. Babada iyi duruyor ancak kullanamadık hiç. 3 ay olacağız ondan sonra umutluyum