Markası hakkında bilgim yok ama ben 1 çay bardağı suya 1 tatlı kaşığı pirinç unu koyup kaynatıyorum. İçerisine muz ezip ya da şeftali erik gibü meyveleri rendeleyip karıştırıyorum… bazen de o pirinç ununa 2 tane bebe bisküvisi ekliyorum tad versin diye