Merhaba anneler, ikinciye hamileyim ve kızıma ilk park yatak aldık ilk 6 ay onda yanımızda yattı hatta şimdi onun yatak kısmını çıkardık altındaki park kısmında oynuyor ama park yatak bana kullanışsız geldi uyutma konusunda hem çok yer kaplıyor hem de ben kızımı sallayarak uyutmaya alıştırdım hala da sallıyoruz şimdi beşiğinde sallıyorum hatta ama ikinci bebeğimi hiç sallamayacağım. Öyle bi beşik istiyorum ki hem az yer kaplasın hem de 2 sene yatsın onda hem de kullanışlı olsun, ilk chicco next to me beğendim ama gerçekten pahalı, pregonunda var ana yanı beşik diye geçiyor. Kullanıp memnun kalanlar var mı? Ya da ne önerirsiniz beşik olarak? İkinciye evimizde pek yer yok açıkcası evimiz küçük yanımızda yatırcaz ilk 6 ay zaten somra ablasının odasına taşıcaz ama aldığım o beşikte yatırmak istiyorum. Öneri verebilir misiniz anneler?