Selam kızlar,
Bebeğim üçüncü ayını dolduruyor ama uyku düzenimizi hala oluşturamadık. Gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor uyumadığı için de haliyle huzursuz oluyor sürekli. İki günden beri de gündüz ayağımda sallıyorum uyuyor yerine yatırırken yastığı alıyorum ağlıyor yastıkla daha mı rahat ediyor acaba ? Yastık kullanımını bebekler de 2 yaşa kadar önermiyorlar napıcam bilemedim 🤷♀️ benimle aynı durumda olan yada bilgisi olanlar var mı ?