Uraz16 KızlAr merhaba, 3 ay önce doğum yaptım. Doğum sonrası doktorum vitamin yazdı ancak ben hiç ilaç kullanmadığım için Amann ne gerek var diyip kullanmadım. Aslında aptallık ettim sanırım. Ceremesini şimdi çekiyorum. Bebek bakımı emzirme ev iş temizlik yemek derken iyice halsizleştim saçlarım aşırı dökülüyo bedenim hemen yoruluyo e doğru düzgün yemek yemeye fırsatta bulamayınca hepten kötü oluyo insan. Benim gibi olan var mı ne yaptınız siz ?
Sebnemhzl Evet özellikle şu son haftada mide bulantısı, baş ağrısı ve halsizlikten dolayı çok kötü hissediyorum uykusuzluk yorgunluk gerçekten b zaman sonra vurmaya başlıyor dinlenelim diyoruz ama ev işi beklemiyor çocuk hiç beklemiyor allah yardım etsin herkese 🤦🏼♀️
Yepisyenianne Acilen doktora git. Vitamin iğneleri başlasın sana. Hemen toparlarsın. Haftada bir yapılıyor. Ayrıca yemene içmene dikkat et çünkü bebeğin de senden besleniyor.
ask Yediklerimizle gunluk almamiz gereken vitaminleri alamadigimiz icin hamileyken kullandigimiz vitaminleri emzirdigimiz sure boyunca kullanmamizi oneriyor doktorlar hem bizim hemde bebegimiz icin, sutten bebege geciyor cunku vitaminler. Oglum 5 aylik hic birakmadim vitaminleri kullanmayi gun icindeki yogunluktan yeri geliyor yemek yemege firsat kalmiyor. Emzirdiginiz surece kullanmanizi tavsiye ederim