Betlgkce ben de aynı öyle yapmıştım. Sonra 3. Ayda baktım saç kalmıcak kafamda doktorum dedi demiri düzenli kullandın mı vs ben hiç kullanmadım diyemedim 🤣🤣 apat topar gidip Demir aldım bide d vitamini. Düzenli kullandım şuan çok şükür dökülüyor ama normal döküntü doğumdan önceki kadar işte