kızım 3haftalık olacak yarın ama doğduğundan beri vajinasının içinde beyaz kremsi bişey var başta dursun dedim herkes koruyucu bişey dokunma demişti. Ama yapışma olabiliyormuş vajinada o yüzden pamukla ve kaynatılıp ılıştırılmış suyla hafifce temizledim biraz içini. Bugün baktım daha çok var ve sarımsı vajinasını açarken bile yapışır gibi oluyor ve gri gibide bi yapışık akıntı var yine bu nedir nedendir ya :( :(