Kızlar merhaba. Yeni keşfettiğim bakım ritüellerimi sizlerlede paylaşmak istedim. Öncelikle şekersiz bir türk kahvesi için kendinizi şımartın 😄🌸 sonrasında fincan dibinde kalan telvesine bi çay kaşığı hindistan cevizi yağı ekleyip yüzünüze peeleng yapın kuruduktan sonra soğuk suyla yıkayın. Yumuşacık olacak cildiniz. Düzenli kullanımda lekelerinizinde solduğuna şahit olacaksınıZ. Ayrıca bir avuç pirinci yarım lt kadar suyla ıslatıp bi gece bekletin sonrasında sabah akşam yüzünüzü bu suyla ovuşturarak yıkayın. Bir hafta kadar oldu uygulayalı baya güzelleşti cildim. Eşimde farketti yüzüne bişeymi sürüyosun diye sormaya başladı 😄☺️ Sizlerde denersiniz belki diye paylaşmak istedim 🙏