meltemgkhm Hanımlar bebeğim 3 aylık.doktor sütümle beraber mama vermemi tavsiye etti ama hangi mamayı kullanmalıyım bilmiyorum ve ne kadar vermeliyim günde sizler nasıl yaptınız
Ssultannn meltemgkhm hipp combiotic öneririm bebeğinizin doyumuna göre değişir ayına göre şu kadar ml fln yok yani 😌 gözlemleyin ne kadar istiyorsa o kadar verin mamayı
Gunesss Merhaba biz mama olarak hipp organik combiotic kullanıyoruz. 2 saate bir 110 cc içiyor benim bebeğim tabi bebeğin iştah durumuna göre değişir mama miktarı. 1 ölçek=30 ccdir mamaların üzerinde yazar zaten miktarları
Anneyim48 Gunesss merhaba bebeğiniz kac aylık acaba kac saatte bir wwriyosunuz bende ayni mamayi kullanıyorum 1 ayligiz daha 2 saatte 30cc yada 60 içiyor ama genelde 30 sanki az gibi sewmedi mamayi demeye basladim artik yada normal mi ki
Gunesss Anneyim48 canım 3 ay 10 günlüğüz ilk ay 30 cc ikinci ay 75 cc 3 ay 110 cciçiyor. Süt sağıp onuda veriyorum ama pek sütüm yok.
Gunesss Anneyim48 bence normal benim bebeğim çok iştahlı değil az geliyorsa bebek durmaz zaten ister gözlemlemleyin sizde
Anneyim48 Gunesss bazı yazıları okuyorum burda 1 aylık bebek 120 cc içiyormuş acaba ben yanlıs mi yapıyorum dedim kendi kendime cwp için teşekkürler iciimi rahatlattiniz
Gunesss Anneyim48 yani bende şaşırıyorum o postları okuyunca doktorumda bu şekil söyledi kilo alımınız iyiyse bebeğiniz huzurluysa hiç merak etmeyin aç kalmıyordur🙏🏻