Koalammm Bizim bıcırık 7-8 aydır emekliyor ayakta biraz desteksiz duruyor ama adım atmaya hiç niyeti yok😂https://imgyukle.com/i/x0d4YQ 2 gündür de her emekleme esnasında böyle emekliyor level mi atladı diyorum 😅 Neden yapıyor sizce bunu çok kafama taktım 🙈
_Zeynep_bebek Koalammm bence ayaga kalmak için destek alıyor keşvedıyor kendını sanırsam canım benim kızımda hıc emeklemedı oturtor o sekılde ilerliyor bır degişik 😂😂dırek yürüyecek herhalde