Gulcanyvz İlla akması mı gerek çokluğunu anlamamız için ? Benim birinden akıyor kıyafetim ıslanıyor ama diğerinden hiç akmaz bu az olduğunu mu gösterir ?
drn5410 Gulcanyvz bildiğim kadarıyla göğüsteki kaslar ile alakalı akması. Meme terbiye olmamış gibi okumuştum bir kaç sefer ama sütün çokluğuyla alakası var mı bilemiyorum
Hunilianne Gulcanyvz akması göğüs yapısıyla ilgili. Akmayadabilir benim hiç akmadı 11 aydır emziriyorum.
Anneciikk Gulcanyvz cokluguyla alakasi var mi yokmu bilmiyorum ama benim dogumdan sonra ki üç ay gogus pedi yetistiremiyordum saatte bir kiyafet degisiyordum degisik sekilde coktu sutum sagdigımda da baya baya cok geliyordu bir gogsumden sagdigim biberon doluyordu ve gogsum hala dolu oluyordu. Simdi 9 ayligiz oyle degil tabi azaldi azaldigi icinde daha akmiyor 🤷♀️
Gulcanyvz Anneciikk maşallah subhanallah biz 26 günlüğüz ama öyle çok sütüm yok malesef 🤷🏻♀️Yarım saat emiyor hala aranıyor kızım doymuyor azıcıkta mama yapıp veriyorum içiyor rahatlıyor
Aalya Gulcanyvz ben emzirme Sütyeni veya atleti giydiğimde akmıyo. Ama normal atlet giyip memeleri serbest bırakmışsam akıyo 😅
Mom9 Gulcanyvz akması çoluğunu değil terbiye olup olmadığını gösterir. Terbiye olunca emilmedikçe akmaz
Mom9 Gokcenipek yani ilk başlarda durup durup akıyor ya bebek emmese bile o durum zaman geçtikçe bebek sadece emdiği zaman süt gelmeye başlıyor. Buna terbiye oldu denir. Islanma veya göğüs pedi takmak zorunda kalmıyorsunuz
Gokcenipek Mom9 hımm benim bi göğsüm akar ama ucu aşagıya bakınca akar muhakkak diğeri akmaz ama ondan sordum
Depresif_polyanna Gulcanyvz benim bir kere bile akmadı göğsüm. Hiç göğüs pedi kullanmadım. Kızım 20 aylık, hiç mama almadı sadece anne sütüyle beslendi, hala gece gündüz bol bol emiyor. Her sıktığımda karşıya fışkırır hatta. Bence alakası yok akmasıyla çokluğunun.
Perihann Depresif_polyanna benimde göğüslerim yumuşak oglum 2.5 aylik ilk baslarda sertti akiyordu artik akmiyor. Ama elimle sikinca fışkırıyor bu sut yeterli var anlamina mi geliyor oglum doymuyor diye cok endise duyuyorum
sedaykn Gulcanyvz Bence bu kanallarla ilgili bir durum. İlk 10 ay göğüs pedi kullanmak zorunda kaldım ben. Şimdi 17 aylık birinden emerken diğerinden süt gelir hala. Ama sağsam öyle çok süt çıkmıyor. Çokluğuyla alakalı olduğunu düşünmüyorum.
Damla_K Perihann sertlik veya akma süt cokluguyla ilgili degil canım gogus terbiyesini arastırabilirsin 💞
Depresif_polyanna Perihann merak etme annesi doyuyordur. Doymasa çok huzursuz olur çok ağlar, anlarsın zaten aç olduğunu. Sen bol bol emzir yeter.
Damla_K Akanlarda da zamanla gogus terbiye oluyo akmamaya baslıyo. Benim ikinci bebegim ikisinde de yasadım bu sorunu oglum 18 ay emdi. İlk aylardsn sonra akma olmadı duzeldi. Sinir bisey zaten akmasın ay. Simdi gogus pedi yetismiyo gene ne zaman terbiye olcak diye bekliyorum. Kızım 25 gunluk. Yani sütün cokluguyla alakası yok canım 💞 herkesin bol bol sütü olsun bebisler mahrum kalmasın insallah