Filiz26-eylul Merhabalar, göğüs pompası alacağım, bayadır araştırıyorum. Sizlerin de deneyimlerini bilmek isterim. Mochi pompa aldık ama hiç memnun kalmadım açıkçası. evde de arkadaşımın gönderdiği baby plus var ama çok iyi çekim gücü yok.
minibiranne Filiz26-eylul canım biraz pahalı ama avent kullanıyorum çok memnunum hem elektrikle hem pille çalışıyor
saRiiii Filiz26-eylul ben aventle bir yıldır yapışık geziyorum yaşıyorum. Çok memnundum hep fakat zamnla çekimi zayıflamaya başladı, hala işimi görüyo kesinlikle yanlış anlama fakat ilk başlardaki çekim yok. Sağıp doyurdum bebeğimi 1yıldır gece gündüz. Belki bana dayanamamıştır garibim :)
Woody Filiz26-eylul Medela öneririm El çok uyguna alabilirsinşz. Motoru çok güçlüdür. Göğse ve süte temas eden kısımları sıfır olarak ayrıca satılıyor. Medela swing modelini 250 TLya almış oldum ben anlattığım şekilde
Filiz26-eylul minibiranne evet çok iyi yorumlar okudum onun için, bakıyorum o zaman siteye 😇 çok teşekkürler 🙏🏻
Filiz26-eylul saRiiii :)) benim de kızım emiyor ama, işe başlayacağım bir süre sonra. Çekim gücünün azaldığını söyleyenler var evet ama büyük ihtimalle ben de sizin gibi olacağım 😇 emsinler bol bol
Filiz26-eylul Woody Medela sanırım en iyisi. Let go ya hiç bakmadım, bir bakayım olmadı. Ne zormuş karar vermek, hele söz konusu evlatsa 😌
Mommy_ Filiz26-eylul Maddi olarak problem olmaz derseniz Ameda ya da Madela alıp da pişman olanı görmedim. Ben Mamajoo kullandım ama çok memnundum açıkçası. Çekim gücü gayet iyi