Hulyaaa Kızlar 1 aylık bebeğim war zor bela emzırıyorum sütüm eskisi kadar cok da gelmiyor ama hamd olsjn bebeğim doyuyor yine de . Ama ara da bi göğüslerime cok sancı gırıyor sanki göğüslerim de bısey Kasılıyor gibi neden oluyo bilen war mi ?
Sebnemhzl Hulyaaa arada sağmayı dene sık sık olmasa da yeni doğan bebekler çok güçlü ememedikleri için göğsü boşaltamaz süt birikmesi de olabilir o yüzden
Kahvegerek Benimde omuzlarımdan ağrırdı ta 1. Ayımda ama sütüm çoktu. o zamanlar sıcak suyla duş alıyordum biraz iyi geliyordu süt doluyordu sanırsam 🤔