serenittyyy Eğer beyaz saç sorunun yoksa (ki daha 21 yaşındasın olduğunu sanmıyorum) güzelim ana rengini kaybetmemeni tavsiye ederim 💕 Boya saçları inanılmaz yıpratıyor, bir kere boyatırsan da asla duramıyorsun :) Ama değişikliğe çok ihtiyaç duyuyorsan şiddetle ombre yaptırmanı öneririm, diplerini ana saç rengini kullanarak. Her ay boyatmak zorunda da kalmazsın :)