Mom9 Yememe dönemini yavaş yavaş sanırım biz de atlatıyoruz.Üstüne bir de köpek dişi çıkıyor,gram lokma yemiyordu Allahtan şimdi az da olsa yiyor. 13 aylık olacak kızım,sabah kahvaltı,sonra anne sütü,öğlen sebze yemeği genelde veya çorba.Ara öğün meyve yiyor.Akşam da,evde ne yemek varsa biraz da ona uygun yapıyorum veya köfte,mücver falan yapıyorum yanına da yoğurt.Yatmadan da emiyor zaten emerek uyuyor o yüzden gece için ekstra öğün vermiyorum.İçecek pek sevmiyor su içiyor,arada ıhlamur yapıyorum veya meyveleri sıkıp suyunu veriyorum ama pek sevmedi😊Her şeyden veriyorum artık zaten,et tavuk balık abartmadan öğünlerine ekliyorum