Böyle birşey mümkün mü ?
Bi kaç defa böyle bir post açıyorum fakat cevap alamıyorum
emziriyorum diye sadece progesteron içeren Doğum kontrol hapı önerdi doktorum bebeğe zararı olmadığı için
fakat emzirmeyi bıraktım çünkü sütün çok azdı
hala daha o hapa devam ediyorum
koruyuculuğu var mıdır
hap ve geri çekilme olarak korunuyoruz
ama hamile kalıncam diye korkuyorum
bir tablet bitmeden normal hapada başlayamıyorum
tablet bitince hemen normal ilaca geçicem
resmen psikolojim bozuldu hamile gibi hissediyorum kendimi test yapıcam fakat korkuyorum pozitif çıkacak diye ve bi kaç gün daha beklemek istiyorum adet olmazsam diye
bebeğim daha çok küçük 1 hafta sonra 2 aylık oluyor