Deletedmom423 Ravzam30 canim teşekkür ederim tıp merkezine gittik ama doktor adı bu muydu bilmiyorum 😊
Deletedmom423 elifinannesi53 korona çok diye araştırmaya gitmek istemedim biraz kalabalık oluyor orası tıp merkezine gittik ama iyi gelmezse bu doktorada gideriz teşekkür ederim 😊
elifinannesi53 Deletedmom423 geçmiş olsun canım Allah acil şifalar versin kızımın adı da elif elifleri severim 🥰