Esra93 zaten çok emdiği için midesi sindirmeden yeni bir süt geliyor o yüzden kusuyo
Bana doktor dedi bi sindirme işlemi bile 2 saati alır çok sık emzirmene gerek yok dedi ki emme süresinin uzaması anne için de rahatlıktır bence aşırıya kaçmamak üzere