SaremAselim_0817 eSved aynen pahalı ya çıkıp dışardan almak daha mantıklı ama malum benm de eskidi hamilelik feraceme geri döndüm karnm belli olmaya başlayınca artık doğumdan sonra alırım inşallah o zamana kadar şu illet vürüs geçer yaa
eSved SaremAselim_0817 dışarda daha pahalı kiz ben bi sordum naylon feraveceye 250 diyo hee he tmm dedim icimden😅
Mircet eSved nisa ferace instada aratınca çıkıyor hemen çok güzel Çok kaliteli ürünler ver bedenler inanılmaz rahat kesinlikle pişman olmazsınız annem kız kardeşim çevremdeki herkes kullanıyor çok memnunuz
Bendeanneoldum eSved modaselvimden alıyorum genelde feracelerimi yazlık kışlık hep ordan alırım senelerdir bi kaç kez de Sefamerveden almışlığım car ama modaselvimdekilerin modeli yapısı daha çok hoşuma gidiyo
CankizimRavzam eSved valla ben internetten almadim ama baktım baya pahalı bende bi elbise aldım baya boydan uzun rengide siyah önüne de fermuar diktirdim mis gibi oldu belki fikir olur diye yazdım