SeverusSnape Seherronya Lcwyi patlattım ben de dün. Yazlık şort takımlar 16₺ ye kadar düşmüş. Beğendiklerimi ve beden yakaladıklarımı aldım. Ev içinde, parkta giymeye iyi oluyorlar. Hırka falan da aldım. Güzel şeyler var kızlar oraya da bi bakın :)
Balkzm_0604 Seherronya uykuya damlası için bir ley vermek istedim yanından ayırmasın hep onu istediği bir şey olsun demiştim ama bulamadım e bebekte o tarz bir şey sanırım daha sonra alıcam
Mom44 Seherronya bende yazın kışlık kışın yazlık alırım ama bu sene e bebeğe yetişemedim bedenler çok hızlı tükenmiş 3_5 parça alabildim
Yasemin34 Balkzm_0604 bilmiyorum onu ama direk netten soobe yazarsanız çıkıyor alışveriş için mağazasında var