Kafayı yıcem artık şuan tek gözle yazıyorum kızımın gecesı gunduz gunduz gece oldu resmen sabah 5 de uyuyup 1 de kalkıyor aksam 4 kadar dayanıp pıt kendı uyuyor şimdi uyandırmaya calısıyordum uyanmıyor ama ben im gözler dayanmyr daha durup durup aglamalrı kendını yerlere atmaları inatlasmaları ben naprıysam zıttı ı yapması yataga girmemesi ben tükendim cidden eşim hic yardımcı olmuyor anlamıyor tek basıma mücadele ediyorm ama artık dayanamyrm