Guel_ çok teşekkür ederim Allah razı olsun. İnşallah eltinizin de tutar bir an evvel. O süreci çok iyi biliyorum tüp bebekten önce bir buçuk yıla yakın aşılama tedavisi gördüm her adet oluşumda hayal kırıklığı ve yıkım yaşardım. O yüzden çok iyi anlıyorum . Eltiniz bol bol “ el halık, el bari, el musavvir “ Esma-ül Hüsna’ dan bu üç ismi okusun . Hiç bir zararı yok. Hep olumlu düşünsün . Hayal kursun. Allah ımm ol dedikten sonra olmayacak hiçbir şey yok. Allah ım sağlıkla kolaylıkla evlat nasip eder inşallah.