Papatyaa_ Merhaba anneler bugün doktorum ile görüştüm nurse harveys gaz giderici damlayı önerdi nasıl kullanılıyor damla? Bilen var mı acaba ??
ilkgozagrimmmm Papatyaa_ banada doktorum sabah akşam 5 er damla dedi gazı varsa yoksa 3 dedi . ben açken veriyorum ama doğru mu emin olamadım bende bekleyeyim.
ilkgozagrimmmm Papatyaa_ Birde gaz damlasını verincede zorlanıyor bebeğim 1 aylık. Bakalım zamanla düzelecekmi
Eslemmomy Papatyaa_ bana günde 3 kez bir çay kaşığı dedi de 4 damla var o yüzden nurse Harvey’s I 10 15 damla kadar kullaniyorum
Papatyaa_ Canselsener çeşitleri mi var onun bide. Bebeğim 23 günlük benim şurup şekli nasıl oluyor canım ?
Canselsener Papatyaa_ içinde enjektör var onunla veriyorsun ölçeği fazla ama ben az kullanıyorum ama günde 2 kez çok güzel bi ilaç
Papatyaa_ Canselsener anladım senin bebeğin büyük sanırım benim daha ay doldurmadı damla şeklinde verdi ve nasıl kullanılıyor bilmiyorum aç mı tok mu günde kaç damla veriliyor hiç bilgim yok 🙈