Nrsn5 Dygosmn1 temasta bulunduktan sonra akşamısı ateşlendi hafif öksürük burun tıkanıklığı oldu halsizlik bebeğim 6 aylıktı.
Nrsn5 Dygosmn1 ilaç kullanmadım bol bol emzirmeye çalıştım. İştahı yoktu ama 3 güne iyi oldu elhamdülillah. Benimki hep kusan bir bebekti zaten 7.5 aylık hala günde bir defada olsa kusuyor