yaseminligunler Kalça usg nasıl çekiyorlar cektiren anneler bilgi verebilirmi carsamba günü gidicez inşallah bir sorun yoktur bebek uyumasımı gerekiyor nasıl yapıyorlar devlette cektiricez
Ata0905 yaseminligunler uyumasına gerek yok normal ultrason gibi siz tutuyorsunuz bezini çıkarıyorlar. Sağ ve sola döndürüp iki tarafa da bakıyor doktor. 5 dk bişey. Jel dökünce biraz soğuktan irkiliyor o kadar . Korkulacak bişey yok 🌺
Cicismoms yaseminligunler ben özelde yaptırdım 150 tl idi 7 ay önce ultrason la yapıyorlar çok basit uyması gerekmiyor 5 dk sürüyor sonuna doğru hafif bezinin açtı kalcalarina ultrason la baktı bitti gitti bebeğim uyanikti
defnesmomm yaseminligunler ultrason cihazı ile. 😊 Jel sürüyorlar popoya, çekiyorlar kolayca. Çok basit bir yöntem
Goktug1651 yaseminligunler gecen salı ultrasonu cekildi ultrasondan 10 dk önce de 1.ay aşısı vuruldu oğlum bir dk susmadı cok agladı ultrason için yatırdıgımızda yatmadı bile ona ragmen doktor ultrasonu cekti bizim karnımıza bakarken kullandıgı cihaz gibi cihazla kalcasına beline sırtına karnına midesine heryerine baktı tabiki sakin yada uykulu olursa doktor acısından rahat olur kadın ultrasonu cekti ama bi yandan da bebeğimi sakinleştirmeye calıstı
baharucaner Bildiğiniz ultrason cihazıyla kalçalarına bakıyo uyuması gerekmiyo bi o yana bi diğer yanına yatırıyosunuz bacağını tutturuyo uygun pozisyonda çok uZun süren bişey değil zaten bizim ki bu şekilde çekilde
yaseminligunler Cok tesekkür ederim hepinizee uyuması gerek diye cok korkuyordumm zaten huzursuz uykusuz bir bebek hele öglen ½ gbi hiç uyudugunu görmedim nasıl uyuturum diye kara kara düsünüyodum
Cicismoms yaseminligunler yok bitanem uyumasina gerek yok işitme testine uyurken götürmek gerekiyor belki o kalmıştır aklinda😊