Merhaba kızlar,
Çocuğunuzu düzenli olarak rutin kontroller için çocuk doktoruna götürüyor musunuz ? Ne zamana kadar götürmek gerekir ? Biz 7 aylık olana kadar her ay götürdük ancak daha sonra il değiştirdiğimiz için iyi bir doktor araştırması yapamadım, bir kaç kere devlet hastanesine götürdüm o kadar. E sonra da malum pandemi süreci 🤷🏻♀️ Şu an 16 aylık kızım.
Siz rutin kontroller için ne kadar zamanda doktora gidiyorsunuz ? Özellikle 1 yaş üzeri için soruyorum. Bu işin standartı nedir 🧐