Tubade Hazalperi ana kucağı falan neden düşünmüyorsunuz salonda hep uyumucak nasılsa ben 1 aylıkdan beri ana kucağı kullanıyorum oturduğumuz odada gündüz uykusunu büyük beşiğinde yapıyor, gece yatak odasında sepet beşiği var onda uyuyor
01_210820 Hazalperi bende anne yanı beşik aldım salona koydum iki yada üç kez kullandım dahada kullanamadım anakucagı var yerde sallanan kızım hep onda uyuyor sallıyorum daha kullanışlı koltukta uzandıgımda yanıma çekebiliyorum güzel tavsiye ederim
TospikOglusum Deletedmom0099 hamaginizin içi nasıl peki yani bebeğinizi yatrdiginizda içine gömülüp mu,
minikmerinos Hazalperi ben gece park beşikte yatırıyorum gündüz bondigo ana kucağı kullanıyorum bazen sallanıp oynuyor isterse içinde uyuyor çok rahat şimdilik. Hamak beşikte etrafını görebilir mi bilemedim bunun la etrafı görüp oyalanıyor hemde.
TospikOglusum Deletedmom0099 şimdi gördüm hamaginizi ya aslında bende alicktim ama burda bir post açılmıştı bebek yumuşak içe gömülen şeylerde yatrlmamli kemiklerinde ve gelişiminde sorun olur diye bende almtn vazgeçmiştim.bi arkadsim kullniyo smaonunki cokmuyo maalesef aldığı yer kapanmış 17 aylık bebeği hala kullniyo sadece geceleri onda uyutamiyo.
Deletedmom0099 TospikOglusum biz içine incecik bi sunta kestirip koyduk o şekilde düz oldu diğer türlü zararlıymış evet
Deletedmom0099 Minikpandaninannesi uzun uyuyosa işinizi görür ama kalktığında yanında değilseniz ayaklanıp dengeyi kaybedip düşebilir belki 🥺
Anneumudu Deletedmom0099 bebeğiniz kaç aylık dönüyor ya da ayağa kalkıyor mu? Salıncakta ayağa kalktığı için bi tarafa yüklenip ters dönerek düşme tehlikesi atlattı bu yüzden güvenilir bulmuyorum cünkü onun içindeyken tek başına odada bırakılmıyor