Kuyumcu90 benim oğlum 3200 doğdu 1 yaşında 74 cm 8500 Du hiç ek gıda almıyordu resmen doktor emzirmeyi bıraktır dedi bırkatırmadan yemeye başladı ama hamile kalıp düşük riski olunca bıraktırdım balık yağı falan kullanamadım hiç 2 yaşında farklı bir doktora gittim kansızlık çıktı o yüzden iştahı yokmuş hatta 1 yaşındayken de kansızlık varmış ama o gittiğimiz doktor söylemedi ilaç vermedi temmuzda tam iki yaşında 83 buçuk 11200 geldi biraz minyon olacak sanırım dedi ama 2 ay kan ilacı kullandık ve çok faydası oldu bize 2 ay sonra 12800 geldi boyu da 86 geldi çok iyi kilo almış ona rağmen boyu da uzamış dedi hatta ama ben şu an özellikle son 1 buçuk aydır sağlık ocağına vitamin yazdırdım vitamin çinko propolis ve balık yağı veriyorum doktorunuza danışarak sizde kullanabilirsiniz kansızlık yoksa vitaminin çok faydası olur ama kansızlık varsa pek etki etmez