Merhaba, 38+3 te 19 temmuz 2020 doğum yaptım tahmini doğum tarihi 28 temmuz mu olması gerekiyordu 40 Haftaya göre yani doğması gereken tarih lazım değil mi doğduğu değil? Ben tahminiyi de yapamadım yahuuu hesapla hesapla kafayı yiyeceeeğğğımmmmm yanii biz atak haftasındamıyız şuanda veya ne kadar var ne kadar kaldı tahminiyi net bilsem hesaplıcam ama yardımcı olur musunuz lütfen çıldîrmakk üzereyimmmm😔😔😔🙈