Nidaabaserr meme reddi olmasın diye önceleri cay kaşığıyla verdik,sonra enjektörle. Sonraları yarısını dökmeye basladı doprudüzgün içmedi bunlarla zaten zor uyandırıyorduk beslemek için yarısıda boşa gidince en son biberonla verdim meme reddi olmadı cok şükür ama günde sadece bir kez gece veriyordum belki de çok sık vermedğmden bilemiyorum. Cok vermedim zaten sonra bıraktım suan sadece anne sütüyle gidiyoruz. Her bebek farklı bazısı biberona alışsa bile meme reddetmiyor ama çoğunluk burdan gördüğüm kadarıyla reddediyor. Her ihtimale karsı mğmkğn oldugunca son care vermek lazım