Internette şeftaliyi kaynatip püre yapip dondurucu posetlerine koyan gördüm bide siyah üzümle siyah eriği kaynatip koyan kayısıyla sari üzümü kaynatan koyan gördüm. Ama nasıl daha iyi saklanır püre yapip mi yoksa direk mi atılır buzluğa bi bilgisi olan varsa yazabilir mi