Elmasekerim15 Kızlarr geçen ay ilk adetimi oldum ama bu ay olmadım hala 4. Gün gecikmedeyim şuan dogumdan önce tam gününde olurdum böyle olabilirmi düzensizlik aranızda yaşayanınız varmıı ??
beyzaytr22 Elmasekerim15 şu an 4 aylık bebeğim var 40 ım çıkınca tam günümde adetimi oldum ve daha olmadım bir kere oldum yani sadece bende düzenli görürdüm hormonlardan dolayı olmuyorum☺️
DeniZzZzbrn Ben 6 ay önce Doğum yaptım on gün önce regl oldum diğer ay takibe başlicam. İlk zamanlar düzensiz olması normal gibi geliyor ama 🤷♀️