Yarendarendeli evet canım ılk defa vılla tatılıne gıtmıstım normalde otel tercıh ederdık ama oraya gıttıkten sonra artık vılla tatılı yapma kararı aldım cok memnun kaldım.soyledıgım siteler gayet guvenlı sıteler bır sorun oldugunda yardımcıda oluyorlar mesela eşim izin almıstı vıllayı kıraladık sonra görev cıktı ve ıznı ıptal oldu ılk kıraladıgımız vıllayı ıptal ettık.sonra ılerı tarıhlı bır vılla kıraladık.hıcbır sorun cıkarmadılar kanıtlı bır sekılde keyfı olmadıktan sonra iptal ve erteleme de yapıyorlar.vıllaya gıttın vılla sahıbı de gelıyor her sorunu paylasıp hallettırebılıyorsunuz orada da bır sorun cıkmıyor