Kızlar selam oğlumun hiç birşeyi yoktu dün akşam emzirirken sıcak geldi bı ateşini ölçtüm 37.5 gece 39 a kadar çıktı en fazla bı ara düştü şimdi yine çıktı ilk defa atesimiz çıktı. Temassız Ateş olcerimiz var bazıları kasın hafif üstü alnın ortasından ölçülüyor diyor bazıları alnın yan taraflarindan ölçülüyor diyor bilginiz varmi hangisi doğru sizce yanlardan olcunce şuan 38.5, ortasından olcunce 37.1 anlayamadim