Gokce17mart2020 Günaydın annişler ek gıdaya geçen bebişlere takviye olarak mama da veriyormusunuz ? Anne sütü almaya devam ediyor
hzlssmoom Gokce17mart2020 6 aylığız sütüm azaldığı için ek gıda için de daha tam bağırsak fonksiyonu düzelmemiş olduğundan ek ilave kaşık maması veriyorum ama çok değil az bazen vermedigim de oluyor beni de sürekli emiyor ve ayına göre ek gıdalar alıyor canım.