Merhaba kızlar, bebeğim 24 günlük. Normal doğum yaptım hemen memeye tutturdum. İlk 3 gün doyamamış çiş yapamıyordu. Mama verdi doktor Sma markalı. Günde 3 kez 30 cc veriyordum. Süt geldikçe günde 2 defaya indirdim. 3 gündür de bebeğim ıkınıyor kaka yapamıyor yaparsa çok çok az yapıyor bezi bile kirletmiyor o derece. Mamadan kaynaklı olabilir diye günde 1 defaya indirdim. Buna rağmen yapamıyor. 1 hafta yapamazsa doktora getirin diyorlar. Ne yapmam lazım. Uyku uyuyamıyor ıkınmaktan. 😩 masaj yapıyorum zeytinyağıyla makat çevresine de masaj yapıyorum ama nafile 😔