Hazar-02 sadece uykuluyken emmesi genelde meme reddi diye biliyorum, belki atak haftası geciriyorsunuzdur, memeye yaklaşınca ağlıyorsa ısrar etmeyin,sakinleştirin biraz ara geçince tekrar deneyin sık sık, kucakta gezdirerek deneyin, ağlayınca sakinlestirip tekrar deneyin ve aciktigindan emin olmaya çalışın, acıkınca bazen zor da.olsa emiyorlar