Benim eşim de de çıktı. Şuan O pozitif 5,5 aylık bebeğim var ağzının içine kadar öperdi . İnşallah bebeğime geçmemiştir .Ben temas etmedim ona ama aynı evde yaşadık bende bir belirti yok çok şükür . annemde kalıyorum . O ise evde karantinada bnede annemde karantinadayım