Defne_beliz Merhaba 6 ay önce Doğum yaptım Doğumdan sonra adetım düzensizleşti ovulasyon testı yaptım silik çıktı acaba hamıle olma ıhtımalım olabılır mı???
Filizz66 Defne_beliz nasip de yat uyu 😬 ben kızımda merak edip denemiştim ilk çizgi ikinci çizgiden daha koyuydu
Defne_beliz Filizz66 çok sılık benımde Internet’ten baktım genelde sılık çıkıyormuş yumurtlama gününde koyu çıkıyormuş hayırlısı bakalım 😊
Filizz66 Defne_beliz o Zaman hayırlı olsun deyim canım😊 benimde adetim geçikti test yapmaya korkuyorum 😁
Defne_beliz Filizz66 benım duzensız oluyor genelde 20sınde falan oluyor ama ovulasyon testı olduğu ıcın bı yanım ıhtımal vermıyor bakalım artık