Kaanveannesi
Hanımlar iyi akşamlar erzurum da yaşayanlar gidip memnun kaldığınız çocuk doktoru var mı?
Meryem25
Canım iyi bir doktor buldun mu bende arıyorum
Nesocan
Merhaba. Ben 6ay Buhara hastanesinde ibrahim beye gittim. Sonra bir kez araştırma hastanesine gittim rutin kontrol için en son da buharada İsmail beye gittim ama hala kendime göre bir doktor bulamadım maalesef
melike_esraa
Merhabalar Mareşal hastanesinde iyi bi doktor var Murat Gülşen ben memnun kaldım yani tavsiye ederim 👍