Kızım 33 haftalık prematüre doğdu yoğun bakımda da aynı 09-12-15-18-21-00 diye beslediler. Bende evde o şekilde besledim. Rahat oldu gerçekten de en azından saati belli oldu sütüm yetmediği için mama verdim bende bişey olmadı. Sonra somra daha düzenli oluyorlar. Artık geceleri daha uzun uyuyabiliyor