Benimki de 4 aylık ve uyumuyor 00.00dan sonra uyandı mı geri uykuya dalması çok zor oluyor hatta uyumuyor şuan bile uyanık be yapacağımı bilmiyorum popodan mideden gazını da aldım herhangi bir sıkıntısı da gözükmüyor tabi ağlamıyor bana bakıp bakıp gülüyor ışığı kapatınca sa bir süre sonra ağlıyor 😟napacagım şaşırdım