Merhaba hanımlar 2 aylık bebeğim var uykuya biraz zor dalar ama illaki yatar ve uyur. Bugün öğlen 11 den gece 11e kadar sürekli uyuttuğum halde 10 dkda bir uyandı ağladı huysuzlandı sürekli emmek istedi. Kayınvalidem geldi aksam iyesi geçmiş olabilir hareketli bi bebek dedi. Bi leğene soğuk su doldurduk ve ayaklarını soktuk birden ayaklarını kendine çekiyo ve iyesi yerine geliyor. Tabi bir süre ağladı ama sakinleşip uyudu sonunda. Belki bilmeyen vardır işinize yarar diye yazmak istedim. Herkese hayırlı geceler❤️