Kızlar bugun tam 40 gün oldu bebeğim doğalı ilk iki hafta çok güzeldi emip uyuyordu alması falan öyle çok olmuyordu ili hafta sonra bir başladı durmak bilmiyor gündüz uykusu çok güzel ama akşam bir uyanıyor gece 2 ye kadar uyumuyor her gece böyle ayağımda sallamak istemiyordum ama alıştı şuan hala ayağımda sallıyorum bırakınca uyanıyor uyanık olduğu süre içerisin de de sürekli ağlıyor artık çıkildırmak üzereyim birde 5 yaşında kızım var oda sıkıntıdan bana yükleniyor eşim desen işten geç geliyor nwpıcqpımı şaşırdım bana bş akıl verin neden bu çocuk geç uyuyor olabilir