Sevgili anneler, kızım 2 ay 6 günlük, son günlerde ara ara ağlamaları oluyordu, gaz sancısı normaldir dedim ama bugün ağlamalar çok şiddetli olmaya başladı. 10-15 dk boyunca çığlık çığlığa ağladı yavrum gün içinde 4-5 kere oldu bu. Bir kaç saat önce yine oldu eşim de ben de ne yapacağımızı şaşırdık. Sab simplex damla almıştım ama gazlı bir bebek olmadığı için kullanmamıştım. Bebeğimi öyle görünce bu akşam kullanmaya başladım. Sizlere sorum, gaz damlası kullanıp bıraktıktan sonra bebekleriniz kendileri gazlarını çıkardılar mı? Yani bu gaz sancıları bir dönemi kapsıyorsa bu dönem bittikten sonra damla vermeyi bırakınca bir sorun yaşadınız mı? Damlayla gaz çıkarmaya alışıp sonra kendisi çıkarma yeteneğini edinemez diye korkuyorum. Tecrübelerinizi paylaşır mısınız?